tirsdag den 24. maj 2011

Sko, tasker og bryllupsdag

I dag kom der de fineste røde sko ind af døren, sammen med seje retro tasker :-) Måtte bare eje dem da jeg så de igen var kommet i handlen, husker ret tydeligt hvor glad jeg var for dem da jeg var 15 år eller deromkring, ved ikke hvor meget jeg egentlig kommer til at bruge dem nu, men forestiller mig lidt feks at bruge dem til bladkurv, lige nu pynter den sorte i min stue og den blå i gangen, og elsker dem allerede :-)




Dagen i dag stod også i kærlighedenstegn var nemlig vores bryllupsdag 2 år det er da alligevel noget, men hvordan og hvorfor fandt man mon egentlig på navnet Bomuldsbryllup?
Manden min overraskede med blomster og min fine pink kjole kaldte vi bryllupsgaven :0) og ja huskede også min mand :-) Han blev også lidt mere velklædt.
Lidt øv blev det ikke til den store romantiske dag :0) Jakob havde et job der skulle passes, sønnen skulle til Judo og det var ligesom det dagen + aftenen gik med :-) Men jo altid rart at have lidt tilgode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar