lørdag den 14. maj 2011

Så må vi igang

Nu har jeg længe haft denne side startet uden overhovedet at få skrevet et eneste indlæg, men nu er det vist ved at være tiden, for her i 2011 er man da bare nød til at have en blog foruden den hjemmeside man heller ikke helt har tid til at holde opdateret og hvis det ikke er nu jeg burde have tid til det, ja så bliver det vist aldrig, og egentlig er det jo ret hyggeligt.
Planen er at bloggen mest vil blive brugt til familiens små sysler, kreative ideer fundet rundt omkring på nettet og selvfølgelig en masse link til fede sider, måske blandet med lidt tøj og andre ting og sager.

Jeg vil i hvert fald starte hårdt ud med denne skønhed af en kjole som bare er en af de der must have, sådan en man som man måske aldrig rigtig finder en anledning til, men som man altid kan rende rundt i herhjemme og lege lidt prinsesse, jeg glæder mig i hvert fald til den lander i min postkasse :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar